Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych adresata.
Zasady odbioru towaru od kuriera
1. Towary wysyłane przez FOXKOMPUTER zawsze są zabezpieczone.
Przy odbiorze przesyłki PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia przesyłki" STARANNIE sprawdź stan opakowania zewnętrznego- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.
- czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane.
2. Sprawdź zawartość paczki przy kurierze!
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki" należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (np komputer),które są narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie.Kurier ma obowiązek poczekać.
Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy czym potwierdzasz, że odbierasz przesyłkę bez zastrzeżeń i jednocześnie stajesz się właścicielem towaru. W przypadku, gdy wybrałeś płatność ''za pobraniem'' przekaż kurierowi należną kwotę.
3. Spisywanie protokołu szkody.
Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone?W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać w protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.
Bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu:
- protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, w jakim stanie jest opakowanie zewnętrzne, czy nie nosiło żadnych śladów uszkodzeń i czy jest w stanie IDEALNYM
- uszkodzenie zostało zgłoszone przy doręczeniu
4. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera.
Skontaktuj się z niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji:- DPD : 22 577 55 55
5. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin.
W tym celu wyślij do nas wiadomość drogą mailową. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co dokładnie się stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania lub towaru z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniem oraz zdjęcie spisanego protokółu szkody.Zasady odbioru towaru od paczkomaty Inpost
W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego InPost sp. z o.o., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny paczkomatu.Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do paczkomatu operatora pocztowego InPost sp. z o.o., w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest:
- wskazanie uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu InPost
- umieszczenie uszkodzonej, nieotwartej przesyłki w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała i zamknięcia skrytki paczkomatu
- zgłoszenie tego faktu do foxkomputer.pl w ciągu 24 godzin od daty próby odbioru przesyłki poprzez wysłanie informacji o zdarzeniu na adres sklep@foxkomputer.pl, a także do InPost sp. z o.o. bezpośrednio przy próbie odbioru przy pomocy komunikatów wyświetlanych na ekranie systemu paczkomatu (zainicjowanie procesu reklamacyjnego).