Centrum pomocy (FAQ)


Często zadawane pytania


Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić, logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy również drogą mailową.

Gdzie znajdę fakturę?

  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

  • W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument należy:
  • Wysłać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl.
  • Podać numer faktury lub zamówienia.
  • Podać poprawne dane.

W jakich godzinach czynny jest salon FOXKOMPUTER?

  • Pod tym adresem znajdziesz adres i godzin otwarcia salonu.

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

  • Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja ta jest widoczna na karcie wybranego produktu.
  • Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić również kontaktując się z nami telefonicznie.

W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja komputera przed zakupem?

  • Zestawy montowane są na podstawie zamówienia. Możliwa jest ich dowolna modyfikacja.
  • Aby uzyskać więcej informacji na temat modyfikacji, należy napisać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl.

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 14 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@foxkomputer.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 14. dniu od zakupu wszelkie informacje dotyczące reklamacji, dostępne są tutaj.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

  • Wszelkie informacje dotyczące zwrotów towaru dostępne są tutaj.

Co jest niezbędne do reklamacji?

  • Aby skutecznie zareklamować towar niezbędny jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna (o ile została wydana).

Zamówienia i dostawa


Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy również drogą mailową.

Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT?

  • Fakturę VAT wystawiamy tylko na życzenie klienta.

Gdzie znajdę fakturę?

  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

  • W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument należy:
  • Napisać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl.
  • Podać numer faktury lub zamówienia.
  • Podać poprawne dane.

Jak kupić na raty?

  • Szczegółowe informacje dotyczące zakupu na raty znajdziesz tutaj.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

  • Zamówienie należy zapłacić w terminie 2 Dni roboczych od dnia zmiany statusu zamówienia na "Oczekiwanie na płatność".

W jaki sposób opłacić zamówienie?

  • Tradycyjny przelew bankowy (numer konta znajduje się w zakładce kontakt).
  • Gotówką w salonie
  • Wybranego system ratalnego
  • Usługi leasingu

Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?

  • Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy sklep@foxkomputer.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

  • Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
  • W szczególnych wypadkach dopuszczamy wysyłkę za granicę kurierem zamówionym osobiście przez klienta. Aby uzyskać więcej informacji napisz do nas na mail: sklep@foxkomputer.pl.

Czy dostanę fakturę z datą inną niż wydania sprzętu?

  • W przypadku zamówienia realizowanego w salonie sprzedaży o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment wydania towaru.
  • W przypadku zakupu realizowanego wysyłkowo o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.

Produkty


Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

  • Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja ta jest widoczna na karcie wybranego produktu.
  • Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić również kontaktując się z nami telefonicznie.

W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja komputera przed zakupem?

  • Zestawy montowane są na podstawie zamówienia. Możliwa jest ich dowolna modyfikacja.
  • Aby uzyskać więcej informacji na temat modyfikacji należy napisać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl

Czy usługi montażu zestawu komputerowego oraz instalacji oprogramowania systemowego są odpłatne?

  • Szczegółowe informacje dotyczące usługi znajdują się tutaj.

Czy mogę wymienić produkt z zestawu promocyjnego na inny?

  • Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi, nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Czy mogę zakupić towar, którego nie odnalazłem w ofercie?

  • Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie produktu, który Cię interesuje napisz do nas na adres: sklep@foxkomputer.pl lub zadzwoń (22) 499-18-44 - postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Czy otrzymam nośnik z oprogramowaniem systemowym (przy zakupie sprzętu z Windowsem)?

  • Szczegółowe informacje na temat zainstalowanego oprogramowania systemowego oraz zawartości zestawu widoczne są na karcie produktu.

Czy otrzymam nośnik ze sterownikami?

  • Szczegółowe informacje na temat obecności takiego nośnika są widoczne na karcie produktu.

Zwroty, Reklamacje, Serwis


W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 14 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@foxkomputer.pl.
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 14. dniu od zakupu wszelkie informacje dotyczące reklamacji dostępne są tutaj.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

  • Wszelkie informacje dotyczące zwrotów towaru dostępne są tutaj.

Co jest niezbędne do reklamacji?

  • Aby skutecznie zareklamować towar niezbędny jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna (o ile została wydana).

Mój dysk twardy ma mniejszą pojemność niż zakupiłem.

  • Aby zainicjować dysk należy:
    1. Otworzyć program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne).
    2. W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami.
    3. Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk.
    4. W oknie dialogowym Inicjowanie dysku zaznacz dyski do zainicjowania.
  • Aby przydzielić miejsce nieprzydzielone na dysku:
    1. Otwórz program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne).
    2. W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami.
    3. Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk.
    4. W otwartym oknie zauważysz wszystkie dyski podłączone do komputera z podziałem na partycję. Kliknij prawym przyciskiem myszy na nieprzydzielane miejsce i wybierz Nowy wolumin prosty, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Gdzie znaleźć numer seryjny sprzętu i jak wygląda?

  • Numer seryjny znajdziesz zwykle na tylnej części obudowy lub w dolnej części urządzenia obok kodu kreskowego. Często numer seryjny poprzedzają litery: „SN”.

Kontakt i salon


W jakich godzinach jest czynny salon FOXKOMPUTER

  • Godziny otwarcia, jak i adres salonu można znaleźć tutaj.

Czy przy zakupie przez Internet z odbiorem osobistym również przysługuje mi prawo zwrotu do 14 dni.

  • Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.

Czy zamówienie z odbiorem w salonie FOXKOMPUTER może odebrać inna osoba?

  • Tak istnieje taka możliwość, aby to zrobić należy:
  • Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwagi do zamówienia dane osoby odbierającej.
  • Lub wysłać mail na adres: sklep@foxkomputer.pl z upoważnieniem do do odbioru. (dokument ten znajduje się tutaj).
  • Ważne, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości.

Czy cena sprzętu w salonie jest taka sama jak podana na stronie?

  • Tak, strona internetowa jest najbardziej aktualną ofertą naszego sklepu.

Inne


Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?

  • Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje wysłać maila z na adres: sklep@foxkomputer.pl.
  • Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona czasowo.

Gdzie znajdę kody promocyjne?

  • Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony.

Jestem zainteresowany współpracą.

  • Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy, prześlij wiadomość na adres: biuro@foxkomputer.pl.

Pragnę przedstawić ofertę marketingową.

  • Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij, wiadomość na adres: biuro@foxkomputer.pl.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium