Często zadawane pytania
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić, logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
- O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy również drogą mailową.
Gdzie znajdę fakturę?
- Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
- W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument należy:
- Wysłać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl.
- Podać numer faktury lub zamówienia.
- Podać poprawne dane.
W jakich godzinach czynny jest salon FOXKOMPUTER?
- Pod tym adresem znajdziesz adres i godzin otwarcia salonu.
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
- Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja ta jest widoczna na karcie wybranego produktu.
- Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić również kontaktując się z nami telefonicznie.
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja komputera przed zakupem?
- Zestawy montowane są na podstawie zamówienia. Możliwa jest ich dowolna modyfikacja.
- Aby uzyskać więcej informacji na temat modyfikacji, należy napisać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl.
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 14 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@foxkomputer.pl
- Jeżeli usterka pojawiła się po 14. dniu od zakupu wszelkie informacje dotyczące reklamacji, dostępne są tutaj.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
- Wszelkie informacje dotyczące zwrotów towaru dostępne są tutaj.
Co jest niezbędne do reklamacji?
- Aby skutecznie zareklamować towar niezbędny jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna (o ile została wydana).
Zamówienia i dostawa
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
- O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy również drogą mailową.
Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT?
- Fakturę VAT wystawiamy tylko na życzenie klienta.
Gdzie znajdę fakturę?
- Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
- W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument należy:
- Napisać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl.
- Podać numer faktury lub zamówienia.
- Podać poprawne dane.
Jak kupić na raty?
- Szczegółowe informacje dotyczące zakupu na raty znajdziesz tutaj.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
- Zamówienie należy zapłacić w terminie 2 Dni roboczych od dnia zmiany statusu zamówienia na "Oczekiwanie na płatność".
W jaki sposób opłacić zamówienie?
- Tradycyjny przelew bankowy (numer konta znajduje się w zakładce kontakt).
- Gotówką w salonie
- Wybranego system ratalnego
- Usługi leasingu
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
- Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy sklep@foxkomputer.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
- W szczególnych wypadkach dopuszczamy wysyłkę za granicę kurierem zamówionym osobiście przez klienta. Aby uzyskać więcej informacji napisz do nas na mail: sklep@foxkomputer.pl.
Czy dostanę fakturę z datą inną niż wydania sprzętu?
- W przypadku zamówienia realizowanego w salonie sprzedaży o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment wydania towaru.
- W przypadku zakupu realizowanego wysyłkowo o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.
Produkty
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
- Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja ta jest widoczna na karcie wybranego produktu.
- Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić również kontaktując się z nami telefonicznie.
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja komputera przed zakupem?
- Zestawy montowane są na podstawie zamówienia. Możliwa jest ich dowolna modyfikacja.
- Aby uzyskać więcej informacji na temat modyfikacji należy napisać maila na adres: sklep@foxkomputer.pl
Czy usługi montażu zestawu komputerowego oraz instalacji oprogramowania systemowego są odpłatne?
- Szczegółowe informacje dotyczące usługi znajdują się tutaj.
Czy mogę wymienić produkt z zestawu promocyjnego na inny?
- Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi, nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.
Czy mogę zakupić towar, którego nie odnalazłem w ofercie?
- Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie produktu, który Cię interesuje napisz do nas na adres: sklep@foxkomputer.pl lub zadzwoń (22) 499-18-44 - postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Czy otrzymam nośnik z oprogramowaniem systemowym (przy zakupie sprzętu z Windowsem)?
- Szczegółowe informacje na temat zainstalowanego oprogramowania systemowego oraz zawartości zestawu widoczne są na karcie produktu.
Czy otrzymam nośnik ze sterownikami?
- Szczegółowe informacje na temat obecności takiego nośnika są widoczne na karcie produktu.
Zwroty, Reklamacje, Serwis
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 14 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@foxkomputer.pl.
- Jeżeli usterka pojawiła się po 14. dniu od zakupu wszelkie informacje dotyczące reklamacji dostępne są tutaj.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
- Wszelkie informacje dotyczące zwrotów towaru dostępne są tutaj.
Co jest niezbędne do reklamacji?
- Aby skutecznie zareklamować towar niezbędny jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna (o ile została wydana).
Mój dysk twardy ma mniejszą pojemność niż zakupiłem.
- Aby zainicjować dysk należy:
- Otworzyć program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne).
- W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk.
- W oknie dialogowym Inicjowanie dysku zaznacz dyski do zainicjowania.
- Aby przydzielić miejsce nieprzydzielone na dysku:
- Otwórz program 'Zarządzanie komputerem' (panel sterowania -> system i zabezpieczenia -> Narzędzia administracyjne).
- W drzewie konsoli kliknij węzeł Zarządzanie komputerem, kliknij polecenie Magazyn, a następnie kliknij pozycję Zarządzanie dyskami.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, który chcesz zainicjować, a następnie kliknij polecenie Zainicjuj dysk.
- W otwartym oknie zauważysz wszystkie dyski podłączone do komputera z podziałem na partycję. Kliknij prawym przyciskiem myszy na nieprzydzielane miejsce i wybierz Nowy wolumin prosty, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Gdzie znaleźć numer seryjny sprzętu i jak wygląda?
- Numer seryjny znajdziesz zwykle na tylnej części obudowy lub w dolnej części urządzenia obok kodu kreskowego. Często numer seryjny poprzedzają litery: „SN”.
Kontakt i salon
W jakich godzinach jest czynny salon FOXKOMPUTER
- Godziny otwarcia, jak i adres salonu można znaleźć tutaj.
Czy przy zakupie przez Internet z odbiorem osobistym również przysługuje mi prawo zwrotu do 14 dni.
- Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.
Czy zamówienie z odbiorem w salonie FOXKOMPUTER może odebrać inna osoba?
- Tak istnieje taka możliwość, aby to zrobić należy:
- Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwagi do zamówienia dane osoby odbierającej.
- Lub wysłać mail na adres: sklep@foxkomputer.pl z upoważnieniem do do odbioru. (dokument ten znajduje się tutaj).
- Ważne, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości.
Czy cena sprzętu w salonie jest taka sama jak podana na stronie?
- Tak, strona internetowa jest najbardziej aktualną ofertą naszego sklepu.
Inne
Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?
- Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje wysłać maila z na adres: sklep@foxkomputer.pl.
- Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona czasowo.
Gdzie znajdę kody promocyjne?
- Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony.
Jestem zainteresowany współpracą.
- Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy, prześlij wiadomość na adres: biuro@foxkomputer.pl.
Pragnę przedstawić ofertę marketingową.
- Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij, wiadomość na adres: biuro@foxkomputer.pl.