Warunki Dostawy

Dostawy na terenie całego kraju realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej (przesyłki priorytetowe i ekonomiczne). Czas realizacji dostawy wynosi do 14 dni roboczych. (Przeważnie są to dwa do trzech dni roboczych).  Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele i w czasie polskich świąt państwowych.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych adresata.



Zasady odbioru towaru od przewoźnika

 

1. Towary wysyłane przez FOXKOMPUTER zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia przesyłki" STARANNIE sprawdź stan opakowania zewnętrznego


  - czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.
  - czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)  należy odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie poinformować naszą obsługę.

 

2. Sprawdź zawartość paczki przy kurierze!

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki" należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (np komputer),które są narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie. 

Kurier ma obowiązek poczekać.


Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy czym potwierdzasz, że odbierasz przesyłkę bez zastrzeżeń i jednocześnie stajesz się właścicielem towaru. W przypadku, gdy wybrałeś płatność ''za pobraniem'' przekaż kurierowi należną kwotę.

 

3. Spisywanie protokołu szkody

Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone?
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać w protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

 

Bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu:

 

 

a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, w jakim stanie jest opakowanie zewnętrzne, czy nie nosiło żadnych śladów uszkodzeń i czy jest w stanie IDEALNYM

 


b) uszkodzenie zostało zgłoszone przy doręczeniu

 

 

4. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się z niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji:
  - DPD : 22 577 55 55
Pracownik przyjmie zgłoszenie, zostanie umówiona wizyta kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Pamiętaj, że podpisując już wcześniej odbiór przesyłki potwierdziłeś, że otrzymałeś przesyłkę wobec której nie masz zastrzeżeń co do stanu ilościowego i jakościowego co może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość drogą mailową. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co dokładnie się stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania lub towaru z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniem oraz zdjęcie spisanego protokółu szkody.

 

Zasady odbioru towaru od paczkomaty Inpost

 

W przypadku odbioru przesyłki za pośrednictwem paczkomatów operatora pocztowego InPost sp. z o.o., zatwierdzenie odbioru możliwe jest poprzez system informatyczny paczkomatu.

Z chwilą zatwierdzenia odbioru przesyłki przez Klienta, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.


∙ W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do paczkomatu operatora pocztowego InPost sp. z o.o., w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest:

  • wskazanie uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu InPost,
  • umieszczenie uszkodzonej, nieotwartej przesyłki w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała i zamknięcia skrytki paczkomatu
  • zgłoszenie tego faktu do foxkomputer.pl w ciągu 24 godzin od daty próby odbioru przesyłki poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie http://www.foxkomputer.pl/rma/ (zgłoszenie reklamacji), a także do InPost sp. z o.o. bezpośrednio przy próbie odbioru przy pomocy komunikatów wyświetlanych na ekranie systemu paczkomatu (zainicjowanie procesu reklamacyjnego).

 

 

 

(22) 499 18 44
(22) 834 32 98
Pon-Pt: 10:30 - 18:30
     Sb: 10:00 - 14:00
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl